x تبلیغات
shahrmaftool

آشنایی با مشخصات الکترود ، میلگرد ساده و اسپیسر


میلگرد ساده، الکترود و اسپیسر، سه مورد از محصولات مهم هستند که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر کاربرد دارند. در این میان کیفیت میلگرد ساده و الکترود از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مرکزی معتبر خریداری شوند. به منظور آشنایی با مشخصات و خرید انواع این محصولات با کیفیت تضمینی، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات الکترود جوشکاری

از جمله ضروری‌ترین تجهیزات جوشکاری، الکترود جوشکاری است. بدون این محصول فرآیند جوشکاری عملا غیرممکن است. بنابراین اهمیت استفاده از این ابزار بالاست. کاربرد الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، انتقال جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه است. در واقع با کمک این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر متصل کرد. الکترود جوشکاری در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک نیز دارای کاربرد خاصی هستند.

ساختار الکترود جوشکاری به صورتیست که از دو قطعه فلزی و غیر فلزی تشکیل می‌شوند. در زمان استفاده از آن‌ها یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود.  در زمان جوشکاری، الکترود ذوب می‌شود و با ذوب شده الکترود فضای خالی بین دو قطعه پر می‌گردد.

اما میتوان گفت کاربرد اصلی الکترود، در آهنگری و جوشکاری است و سبب اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود دو نوع است: الکترود مصرفی و الکترود مصرف نشدنی. الکترود مصرفی، در صنعت زیاد استفاده نمی‌شود. چرا که نقطه ذوب این محصول پایین است. الکترود مصرفی از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می‌شود. الکترود مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش تولید می‌شود.

مشخصات میلگرد ساده

میلگردها که از اجزای اصلی در بتن‌ریزی ساختمان هستند، در دو نوع ساده و آجدار تولید و روانه بازار می‌شوند. میلگرد ساده قطعه‌ای فولادی و طویل به صورت توپر است. سطح این میلگرد کاملا صاف و یکدست بوده و فاقد آج است. به میلگرد ساده، میلگرد a1 نیز گفته می‌شود. در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر از میلگرد ساده استفاده می‌شود. البته کاربرد میلگرد آجدار در مقایسه با نوع ساده بیشتر است. از آنجایی که بتن به تنهایی تحمل مقاومت در برابر نیروهای کششی را ندارد، از این رو در زمان بتن‌ریزی از میلگرد جهت جبران مقاومت کششی استفاده می‌شود. بنابراین استحکام و مقاومت سازه به میزان قابل توجهی افزایش میابد.

مشخصات خرید انواع اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست بلکه این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

 

خط تولید توری پرسی

توری پرسی همچون فنس از بافتن مفتول گالوانیزه و یا مفتول سیاه به صورت موج دار تولید می گردد. کاربرد توری پرسی در صنایع مختلف بسیار متنوع است و از آن یک محصول محبوب و پر کاربرد ساخته است. برای دریافت آخرین قیمت و کسی اطلاعات بیشتر راجع به توری پرسی با شهر مفتول در تماس باشید. 37556-021 

مشاهده فیلم 

راهنمای خرید فنس

فنس یا توری حصاری نوعی توری فلزی است که از مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc تولید می شود. این توری بیشتر به منظور حصارکشی زمین و ایجاد امنیت برای منطقه مورد استفاده می گردد. در این فیلم مراحل فنس کشی از ابتدا نشان داده شده است.

با توجه به تنوع فنس، بهتر است قبل از خرید فنس در مورد آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع فنس را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای این منظور شما می توانید راهنمای خرید فنس نوشته شده توسط شهر مفتول را بخوانید.


مشاهده فیلم 

معرفی انواع سیم خاردار


 

به مدل هایی از سیم مفتول گالوانیزه که طی فرایند تولید ، مجهز به لبه هایی تیز و برنده می شوند  سیم خاردار گفته می شود . از سیم خاردار به دلیل داشتن  ویژگی هایی نظیر مستحکم بودن ، نصب راحت ، ایجاد مانع برای عبور حیوانات و... میتوان در محیط های مختلف و شرایط متفاوت استفاده کرد . این محصول با توجه به نیاز مشتری ها بین 15 الی 25 کیلوگرم وزن دارند و هر کدام از آن ها به صورت کلاف بسته بندی می شوند .

کاربرد سیم خاردار

سیم خاردار به همراه انواع توری ها از جمله توری حصاری ، توری مش ، توری پرسی و ...  جزء ابزار حفاظتی شناخته می شود که از آنها به منظور حفاظت از مناطقی همچون باغ ها ، زمین های کشاورزی ، مناطق نظامی ، ساختمان های نیمه کاره و ... استفاده می شود .

انواع سیم خاردار

سیم خاردار در دو نوع زیر تولید می شود :

1 . سیم خاردار خطی

2 . سیم خاردار حلقوی

که سیم خاردار حلقوی خود در دو نوع سیم خاردار حلقوی سوزنی ( ساده ) و سیم خاردار حلقوی تبری ( تیغی ) تولید می شود .

خرید سیم خاردار

در زمان خرید سیم خاردار، مراجعه به مراکز معتبر فروش این محصول بسیار اهمیت دارد . شهر مفتول مرکزی معتبر و مطمئن به منظور خرید این محصولات است . به منظور اطلاع از قیمت روز و خرید انواع محصولات مفتولی با شماره 37556-021 در ارتباط باشید .

 

آشنایی با کاربردهای مفتول سیاه


 

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی یکی از مفتول های پرکاربرد بوده که با فرآیند کشش میلگرد تولید می شود . این مفتول دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و با توجه به این خاصیت از این مفتول در صنایع مختلفی استفاده می شود .

کاربرد مفتول سیاه

مفتول سیاه دارای سایزهای متفاوتی می باشد که هرکدام از آن ها دارای کاربردی جداگانه هستند که از نمونه کاربردهای این مفتول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 . مفتول سیاه 1.5 میلیمتری در ساخت و سازهای ساختمانی

2 . مفتول سیاه 2.5 میلیمتری در قالب بندی بتن

3 . مفتول های 3 یا 4 میلیمتری که از آن ها در صنایع مختلفی همچون نجاری و کشاورزی استفاده می شود .

خرید مفتول سیاه ( سیم آرماتوربندی )

جهت خرید سیم آرماتوربندی و استعلام قیمت ، مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه ، توری حصاری ، توری مش و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید.

 

توری گابیون چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

توری گابیون یا توری سنگی نوعی توری فلزی با چشمه های شش ضلعی بوده که با مفتول گالوانیزه گرم بافته شده و شبیه به توری مرغی و توری فرنگی می باشد با این تفاوت که ضخامت مفتول در این سه محصول با هم متفاوت است .

کاربرد توری گابیون

توری گابیون یکی از توری های پرکاربرد در بین انواع مختلفی از توری ها می باشد . در واقع درون این محصول را با سنگ پر کرده و از آن در موارد مختلفی استفاده می شود . از جمله کاربرد توری گابیون می توان به سد سازی ، راه سازی ، ایجاد دیوارهای محافظ ، جهت لوگیری از ریزش سنگ ، کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه های ضعیف و ... می توان اشاره کرد .  

توری فرنگی چیست و چه کاربردی دارد ؟


 

توری فرنگی یکی از انواع توری های ساخته شده از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد می باشد که با توری مرغی و توری گابیون در یک خانواده قرار می گیرند که تفاوت این توری با دو توری ذکر شده در ضخامت مفتول آنهاست .

کاربرد توری فرنگی

توری فرنگی در برابر شرایط آب و هوایی مثل رطوبت و خشکی مقاوم بوده و ضد زنگ می باشد و از آن در حصارکشی محیط ، صنعت کشاورزی و دامپروری ، در صنعت ساختمان سازی برای حصارکشی محیط هایی همچون محوطه برج ها ، ساختمان ها ، فرودگاه ، ترمینال و همچنین برای سقف سوله ها ، سیمان کاری ، دور ستون و ... استفاده می شود .

خرید توری فرنگی

جهت خرید توری فرنگی ، استعلام قیمت و مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع توری مش ، توری پرسی ، توری سرندی ، توری فرنگی و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید .

 

الکترود جوشکاري چيست ؟

الکترود جوشکاري يا سيم جوش براي ايجاد اتصال بين دو فلز از طريق جوشکاري به کار برده مي شود . الکترود يک مفتول فلزي است که بر روي آن يک لايه پوشش فلاکس قرار دارد . الکترود در هنگام جوشکاري پس از ذوب شدن در فضاهاي خالي بين قطعات قرار مي گيرد و آن ها را به يکديگر اتصال مي دهد . در ساختمان سازي و براي جوشکاري تيرآهن ها ، نبشي ، ناوداني و ... از الکترود استفاده مي شود . 
همچنين براي سقف کاذب 
رابيتس از سيم رابيتس بندي براي اتصال رابيتس به ميلگردها و از الکترود براي جوشکاري ميلگردها به سقف استفاده مي شود . الکترود کاربردهاي زيادي در زمينه ساختمان سازي دارد که بهترين نوع آن الکترود ميکا و آما مي باشد .

براي اطلاعات بيشتر در خصوص الکترود ها و قيمت آن ها با شماره تلفن 37556-021 با شهر مفتول در تماس باشيد . 

تیرچه چیست ؟

تیرچه قطعات از پیش ساخته شده ای هستند که در ساختمان سازی و در سقف و کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند . جنس تیرچه از بتن یا فولاد و یا ترکیبی از هر دو می باشد .

انواع تیرچه

به طور کلی این مقطع دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشند . که از انواع رایج آن می توان به تیرچه کرومیت ، تیرچه بتنی ،  خرپایی ، فونداله دار و پیش تنیده اشاره کرد .  

مزایای استفاده از تیرچه

1 . از آنجایی که تیرچه قطعه ای پیش ساخته است استفاده از آن در ساختمان سازی موجب کاهش زمان ساخت می شود.

2 . سرعت نصب آن بالا بوده  و همچنین مقاومت بالایی در برابر باد و زلزله دارد .

3 . استفاده از سقف تیرچه بلوک موجب سبک شدن بار سقف می شود .

 

4 . تیرچه بلوک در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است و عایق صوتی و حرارتی می باشد و ... .

توری فلزی چیست ؟ و انواع آن کدام است ؟


 

توری فلزی یک شبکه فلزی می باشد که از دو طریق زیر  تولید می شود :

1 . بافته شدن سیم های مفتولی

2 . برش و کشش ورق فولادی

بنابراین به طور کلی  توری ها به دو دسته توری مفتولی یا سیمی و توری فلزی ورق تقسیم می شوند .

انواع توری های مفتولی

توری های مفتولی به طور کلی دارای انواع متنوعی می باشند و به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

1 . توری حصاری یا فنس

2 . توری مرغی

3 . توری پرسی

4 . توری گابیون

5 . توری فرنگی

 

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد